Organismes

Portals

Portada Padres, Madres y Alumnado

Participació Social

Al Servei d'Innovació i Qualitat de la Direcció General de Política Educativa se li atribuïx la funció de fomentar la participació dels diferents sectors de la comunitat escolar en la vida dels centres docents.

NOVETATS

Publicació de concessió de subvencions d'AMPA, associacions d'alumnes i associacions d'alumnes d'FPA

10/11/2021

Publicació de la Resolució de la concesió de subvenció de les Associacions d'alumnat i les seues federacions convocatòria 2021.

11/11/2021

Publicació de la Resolució de la concesió de subvenció de les AMPA i les seues federacions i confederacions convocatòria 2021.

18/11/2021

Publicació de la Resolució de la concesió de subvenció de les Associacions de l'alumnat d'FPA convocatòria 2021.

Subvencions ajuntaments- Acord d'aplicació de tramitació d'urgència

Subvencions ajuntaments- Acord d'aplicació de tramitació d'urgència (25/10/2021)

Subvenciones a Ayuntamientos- Actividades Extraescolares

Publicació de concesió de subvencions d'AMPA, associacions d'alumnes i associacions d'alumnes d'FPA